Tadeja
  • Tadeja

  • pogledaj profil

Koja od vas dvije?



U određenim trenucima si napaljujuća, u drugima pak nježna i
emocionalna - koja od te dvije je Tadeja? :) pitao je?
Nisam sigurna je li mu taj podatak doista važan, ali pitao je......iz čega god, nebitno, isčitao nas je barem dvije, za njegov pojam očito nespojive, jer nas je odvojio i želi znati koje je moje pravo lice.

Obje, odgovorila sam, ne shvaćajući zapravo zašto to ne bih mogla biti, zašto te dvije moje karateristike odvaja ....i kao da su jedine, kao da se u njima iscrpljujem.....

Pametna si. draga i nježna, rekao je drugi. Ja želim opaku. Hmmm, to nisam. Ili možda jesam ako me izazoveš, ali vjeruj mi , ne želiš to doživjeti.

Ti si zapravo muško, rekle su one, uprkos svom izrazito ženstvenom vanjskom izgledu ti si muškarac u glavi.....
Uz dozu svojevrsnog strahopoštovanja jer za stvari koje sam ja u stanju učiniti one nikad neće smoći hrabrosti i sakriti će se iza tvrdnje da to i ne žele koliko god ih mamilo, ipak je tu zrno osude, ne ponašam se kao tipično žensko, ne razmišljam kao tipično žensko......a upravo činjenica da jesam izrazito žensko sa svim što to podrazumijeva i da to privuče muškarce, ono što mi pak one tipično ženski 'zamjeraju'.


21.stoljeće i još uvijek nas nehotice, naučeno, stečeno ili potpuno namjerno dijelite na svetice i kurve.....
Možda bih i zamjerila, kad to ne bi prvenstveno činile žene.


On je šarmer, njoj k.... viri iz očiju.
Ljupko.
Neodoljivo ljupko.


Ne prihvaćam to, ne dam reći, generacija sam koja je odgajana na pojmovima ravnopravnosti u svakom pogledu, ali ograničene smo, ipak i još uvijek......biologijom, odgojem i društvom.
Ako želimo biti majke, a ako i zanemarimo emotivni dio toga u životu, konstruirane smo za to, u jednom trenutku u životu ipak većina nas osjeća gotovo fizičku potrebu za tim, ja bar jesam, potrebu za iskustvom trudnoće.
I imamo potrebu za svoje mlado stvoriti dom, najbolji mogući dom i biramo najbolje moguće u datom trenutku.
S više ili manje uspjeha.
Priznajem da se divim ženama koje su se u startu odlučile na majčinstvo, bez prisustva muškarca.
Isto tako znam da je to rijetko, ako ikad svjesni izbor, u većini slučajeva je ipak riječ o tome da budu ostavljene same, pa to i prihvate.
Muškarci daleko duže mogu postati očevi, njihov rok upotrebe je u tom smislu izdašniji.....mi lakše zakasnimo na vlak.
Mi lakše zakasnimo na sve moguće vlakove.


Lagala bih kad bih rekla da sam ja ušla ili se zadnjih 20 godina vozila u pogrešnom vlaku, tko god me dosad čitao zna da je problem negdje drugdje.
U nemogućnosti silaska s tog istog vlaka zbog osjećaja obveze, odgovornosti, poštovanja prema njegovoj postojanosti i osjećaju sigurnosti koji nudi......ali........je li to dovoljno za idućih 20 godina vožnje.......


Nakon gotovo više od 5 godina jučer sam ponovo razgovarala sa svojom majkom.
RAZGOVARALA.
Uspjela reći, da možda želim otići, da ću to možda učiniti, da sam se bojala njezine osude, osude obitelji, prijatelja, da sam se bojala ostati sa djetetom sama, a da me ovo guši.
Da uopće nije važno hoću li pronaći drugog muškarca i da nije u tome stvar, ali da nismo sretni, da predugo traje i da nešto moram učiniti.
Da razumijem zašto to ona nije učinila i da znam, da se sjećam trenutka kad je trebala, bila sam stara kao moja kći sada, da isto tako znam da bih joj onda zamjerila, da sam to u stanju pojmiti tek koju godinu unatrag.

Nedostaje mi u životu vrijeme u kojem sam trebala živjeti sama.
Iz roditeljskog doma preselila sam u svekrvin.

Sad imam obavezu, majka sam i morala bih se s tim u skladu ponašati.
Da se ona rastala, bi li ja bila drugačija?
Ili mi upravo činjenica da jest ostala i da sam ja sad svjesna pod kojim okolnostima, a nisu nam jednako važne iste stvari u životu, daje hrabrost da se ja pokušam iskoprcati?


Što će to donijeti meni i mojoj kćeri?
Što će ona za 30 godina stavljati na papir kako god on tada bude izgledao?

28.7.2008. 10:51
  • Stella2307 28.7.2008. 13:56 

    samo pojedine osobe imaju nevjerovatnu sposobnost staviti na papir svu jačinu osjećaja, bilo to gorčina ili sreća... još je nevjerovatnije koliko osoba proživljava iste trenutke u svojim filmovima /ili vlakovima/... ovaj tekst me pogodio od početka do kraja... čitajući ga kriomice sam se osvrnula: nije li to možda iz prikrajka gledala u moj život? :) sve je isto i različito, slično a drukčije... volim pročitati tvoje tekstove jer osjećam da ih pišeš iz prepune duše, a osim toga... potpuno ih razumijem... biti ili ne biti, pitanje je...uvijek isto pitanje

       
  • Stella2307
  • Kruno 28.7.2008. 14:11 

    Ako veza postoji samo zbog navike ili obveze i ako oboje nisu sretni smatram da nije nužno da veza opstane. Bolje je za oboje.
    Takva je odluka ipak drastična i treba joj pristupiti hladne glave. Možda je dobro isplanirati što želite sa svojim životima, iskreno i zajedno.
    Ni dijete (mislim, odnosno vidim sa slika) nije više posve malo i moglo bi poštivati, ako već ne razumjeti takvu odluku.
    Jedino je možda bitno rastati se mirno i sporazumno, a ne graditi bijes i paliti mostove za sobom.

    (Uh, što sam pametan kad treba savjetovati druge... ;-) )

       
  • Kruno
  • dozivatelj 28.7.2008. 14:53 

    Čak si neću dati za pravo niti kritizirati
    slobodu nečijeg savjetodavnog stava
    iz pozicije nedoživljenih iskustava. Svatko
    ima pravo suditi o svemu i svoj sud kasnije
    primjeniti u svom životu kada se jednom ipak
    nađe u sličnoj situaciji. Neću čak biti toliko
    prepametan i reći 'misliš ti da ja ne znam
    na što ti ciljaš' jer bi prejudiciranje samo
    zapodjenulo bespotrebnu diskusiju iz koje
    ne bi došao nikakav smisleni zaključak, pogotovu
    imajući na umu da bi se to odnosilo na jedan sasvim
    drugi blog. Volim ja raditi pomutnju,
    ali sada mi se baš neće......

    E pa...kao da ništa nisam niti napisao u ovom komentaru,
    osim što ću sada nešto napisati, iza čega stojim 100%,
    a to je:

    Trosjed ne samo da je opasan za vid,
    on postaje opasan i za mentalno zdravlje!
    A i radi sporo u 3PM!

       
  • dozivatelj
  • Luce_na_nebu 28.7.2008. 21:20 

    Prvo, ne slažem se s tom teorijom vlaka. Na pravi vlak, na onaj za koji imaš valjanu kartu, ne kasniš. Majka se može biti na mnogo načina, ne samo rađanjem djeteta.

    Drugo, najveća obveza je biti sretna. Obveza u prvom redu prema samoj sebi, a onda i prema svojoj majci i svojoj kćeri jer nijedna od njih dvije neće biti u potpunosti sretna ako ti to nisi. A isto tako, lijepo je biti iskren i pošten i prema čovjeku s kojim živiš, i sumnjam da bi ti i on to zamjerio ako je i sam iskren i pošten prema tebi i želi ti dobro.

    Budi hrabra, Tadeja. Usudi se biti sretna. :-)

       
  • Luce_na_nebu
  • Tadeja 29.7.2008. 07:03 

    @Stella2307 HVALA!

    @Kruno, znam, a mislim da sam već negdje i napisala, kad se o drugima radi i kad je potrebno sve to racionalno posložiti stvari funkcioniraju, onaj emotivni dio čini puno toga nemogućim, da ne kažem da je kad se o tebi samom radi rukovanje daleko teže nego kad se radi o nekom drugom, otprilike kao kad vrlo jednostavno drugom previješ ranu, ali ako to trebaš sam sebi napraviti, ne ide baš ili već tome slično.....

    @Luce, slažem se uprkos tome što bi se iz bloga dalo drugačije zaključiti, ali sa oba tvoja gornja pasusa, na trećem zahvaljujem :-)
    od srca....

    @dozivatelj, nisam osim da je Trosjed spor u 3PM, shvatila slovom i brojem ništa....ni u kontekstu bloga ni van njega.
    Osim ako se opaska o mentalnom zdravlju ne referira na mene, pa bi to onda bilo neproduktivno , ja bih cijenila uputstvo za uporabu tvog komentara.....

       
  • Tadeja
  • dozivatelj 29.7.2008. 10:39 

    Ma zaboravi. Trenutak ludila pokrenut tvojim blogom
    izazvao je neku vrstu sveopćeg odgovora,
    ne tebi konkretno, već kao neki gorkasti sukus
    moga doimanja ovog mjesta.
    Mislim čak da je tada bio isključen
    klimatizacijski sustav zbog servisiranja,
    pa je vrućina izazvala lagano krčkanje mozga.:)

       
  • dozivatelj
Ćušpajz srijedom
Tadeja
8.10.2008. 17:19
Put u središte.....
Tadeja
7.10.2008. 10:55
I'm stuck.....
Tadeja
20.9.2008. 10:31
Koja od vas dvije?
Tadeja
28.7.2008. 10:51
Back to you.....
Tadeja
13.5.2008. 10:53
A piece of puzzle.....
Tadeja
12.5.2008. 09:45
Barem još jednom.....
Tadeja
5.5.2008. 10:33
Već u petak navečer.....
Tadeja
21.4.2008. 11:39
Nedjeljni.....
Tadeja
13.4.2008. 11:50
Jedan muzički za petak.....:)
Tadeja
11.4.2008. 13:07
Čokoladni akvarel
Tadeja
9.4.2008. 13:35
Prigodno polovni.....:)
Tadeja
31.3.2008. 23:47
Smrt kemije
Tadeja
28.3.2008. 22:35
Malkice naježena.....
Tadeja
27.3.2008. 15:46
Idemo kući.....
Tadeja
24.3.2008. 14:59